2008年3月12日

chat with Flavia Da Rin

2005年時與Flavia Da Rin在MSN上的對話,我的英文不是挺好,但我想他是阿根廷人,英文也不是他的母語,所以還OK.聊天而已,有懂就好.:)想認識這個人可以GOOGLE一下.兩年前網路上還找不到他的英文資料,現在應該比較多資訊了吧.
(文中空白處大多是在傳MSN的動畫圖案)
update:剛剛上線徵求他的同意PO出此文,事隔兩三年後再聊才發現:原來"他"是女生!!沒有網頁提及她的性別!!!(*爆*)
________________________________________________

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
its carrie2046 from taiwan

General Lee 說:
hello

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
i saw your artwork in a magazine cover in my county

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
that's why i know you.

General Lee 說:
i loved that you oput some pics in your site!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
BUT....how did you find it

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
and you cant understand my LAnguage, right

General Lee 說:
right

General Lee 說:
i just catched some pieces

General Lee 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
wow....

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
you have FLASH too!!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
have you been to asia

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
I saw some JAPAN thing in your artwork

General Lee 說:
no, it is one of my dreams to go there

General Lee 說:
yes

General Lee 說:
i’m big fan of oriental cultures

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
so you like JAPAN things

General Lee 說:
yes!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
JAPAN comic

General Lee 說:
yes i really liked anime when i was younger

General Lee 說:
now im more in to films

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
cool

General Lee 說:
what about you what do you do?

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
i write some articles

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
about music and film

General Lee 說:
really! for a magazine?

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
yes

General Lee 說:
thats cool

General Lee 說:
i’m making photos for a magazine here too

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
I just quit my daytime-job LAst year.

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
you're cooler than me!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
what magazine

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
can you give me the web

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
i give my magazine's web to you.

General Lee 說:
ok!

General Lee 說:
no , the magazine i work for have no website yet

General Lee 說:
maybe i can send you some pdf

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
wow....

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
your country and the city you live is so cool, too

General Lee 說:
you should come some time

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
yes....maybe next year

General Lee 傳送:

開啟(Alt+P)
General Lee 說:
thats some pags of the magazine

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
i want to show you some PHOTOs that I mention in my email...

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
a famous dirctor from hong kong

General Lee 說:


General Lee 說:
the one of happy toghether

General Lee 說:
lovely movie

您已經成功地從 General Lee 收到 C:\Documents and Settings\user\My Documents\My Pictures\最好的時光\VIRGENES SUICIDAS.pdf。

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
you saw this movie

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
http://www.wretch.cc/blog/elvisrock

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
it's my magazine 's web

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
talk about MP3 and digital things.

General Lee 說:
hey it looks cool!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
your PHOTOs are really COOL!

General Lee 說:
thank you!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
what kind is that magazine

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
fashion

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
i saw girls

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
young and shinny

General Lee 說:
its a little about everything

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:


?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
you don't know where my country is, right

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
do you have your own web or blog

General Lee 說:
no i don’t have web log

General Lee 說:
YE I KNOW WHERE ID YOUR COUNTRY!!!

General Lee 說:
a university friend of mine is from there!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
wow!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
cool

General Lee 說:
he was very cute

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
is he back to taiwan

General Lee 說:
no

General Lee 說:
he came here when he still a kid

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
so he live here until now

General Lee 說:
no no

General Lee 說:
he came to argentina when he was like 8, and he remains here

General Lee 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
(我傳了一張全智賢的動態圖像)
?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
its a very hot star in asia

General Lee 說:
whats her name?

General Lee 說:
she is cute!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
yes~BUT i dont know what's her english name..

General Lee 說:
aaah

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 傳送:


General Lee 說:
doesnt matter!

"happy046.jpg" 的傳輸已完成。

General Lee 說:
lovely!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
a bar from your city

General Lee 說:
yes, i guess is in san telmo neighbourhood

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
and the fans of director crazy about the PLACe showed in that film

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
i want to introduce your artwork in taiwan ....BUT i find no english information....

General Lee 說:
no?

General Lee 說:
uhm

General Lee 說:
let me se

General Lee 說:
you saw the ones in fondation cartier site, right?

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:
http://www.fondation.cartier.fr

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
ok

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
....the PDF you just send to me....reminds me a movie "virgin sucidie"

General Lee 說:
yes

General Lee 說:
its based on that movie !

General Lee 說:
you heve good eye

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
its a gggggggreat movie

General Lee 說:
i looove sophia coppola

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
i that director too

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
I hOPe our conversation wont bother you ....are you in the office now

General Lee 說:

no im at home

General Lee 說:
i finished some exhibits and im quite free this days

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
ok...so its afternoon

General Lee 說:
its 3 pm

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:
http://www.proa.org/exhibicion/trockel/salas/id_flavia_da_rin_fotogragia.html

General Lee 說:
its true everything its in spanish, i can send you some texts in english anyway

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
its ok

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
I show a lot of your info in my blog already.~

General Lee 說:
ha ha ha

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
your artwork seems very POPULar in other countrys...

General Lee 說:
its true

General Lee 說:
just for you to see

General Lee 說:
im just starting to show outsid argentina

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
will you do any Promotion events in other country

General Lee 說:
i’m not planning it yet

General Lee 說:
i’d love too but...

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
you will do it someday!

General Lee 說:
heheh, thak you i hope so!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
its really nice to chat with you....it's midnight here...i got to go to sleeP...

General Lee 說:
have sweet dreams!!!!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
keeP in touch!!

General Lee 說:
i’ll see you around here
?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
one LAST question

General Lee 說:
yeah

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
why your name "lee"

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:
its the car of the dukes of hazzard (a 70’s american tv series)

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
oh...i see~

General Lee 說:
uh! i like that monkey, kawaii!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
yes.you can sPeak some jaPanse! kawaii

General Lee 說:
jjjj

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:
yes , some words

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:

General Lee 說:

General Lee 說:
thats maradona

General Lee 說:
our best football player

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
cool!

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
the blue one is a hot comic star in jaPan

General Lee 說:
i didnt know ir

General Lee 說:
i had some of pukka

General Lee 說:
but i lost them

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

General Lee 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
the chinese words mean"goodnight"

General Lee 說:
good night sweetie

General Lee 說:
we’ll see each othe around

General Lee 正在搜尋:
*hole
MSN 搜尋已找到:
The Memory Hole [rescuing knowledge, fre http://www.thememoryhole.org/
Marine Biological Laboratory http://www.mbl.edu/
Hjemmeside for Hole kommune http://www.hole.kommune.no/
其他搜尋結果 ...

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:
keeP in touch.

?????? 有case請速速call我 flavia da rin到我家部落格留言了!!! 永康公園旁的平成屋涮涮鍋 最好的時光 說:


2005/11

[link]
first met
http://lovelycarrie.blogspot.com/2005/10/art-flavia-da-rin.html

沒有留言:

social network 社群

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...