2016年5月22日

perfect day ?

Bella Vita in Taipei
達成被人稱作 drama queen 的成就了⋯⋯你不知道嗎?我青春期的讀物就是莎士比亞⋯⋯你當初如果喜歡我是因為我散發著文藝氣息,你就該料到我的背景是從文藝裡走出來⋯⋯對,我對理性的人著迷,因為我就是希望遇見一個更理性的自己。

How's your day ?
Perfect day ...?

Perfect day / Lou Reed

Just a perfect day
problems all left alone
Weekenders on our own
It's such fun

Just a perfect day 
You make me forget myself
I thought I was
Someone else someone good


沒有留言:

social network 社群

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...